ajuda |
Post Reply |
Author | |
mega fox
Newbie Joined: 03/Jul/2010 Location: pe Posts: 1718 |
Quote Reply
Topic: ajuda Posted: 22/Oct/2011 at 12:55pm |
tambem ja tive esse problema eu acho que deveria ter como uma camera no jogo para tirar foto e ja vim dereto para o forum pq tem que salvar a imagem passar pro tynipic e postar aki e mais complicado e nao sao todos que conheçem o tynipic
|
|
|
|
lordwaldemor
Groupie Joined: 06/Oct/2011 Location: brasil Posts: 51 |
Quote Reply Posted: 22/Oct/2011 at 7:10am |
muito obrigado pessoal
|
|
pesadelo
Senior Member Joined: 14/Jan/2010 Location: Brazil Posts: 643 |
Quote Reply Posted: 22/Oct/2011 at 6:51am |
Logo mais eu postarei um tutorial no youtube ensinando a como postar uma foto no forum.
|
|
"I´m in eternal mourning for my grandmother who has just died. My grandmother I love you so much and will love you forever."
|
|
tenack
Senior Member Joined: 10/Jul/2010 Posts: 180 |
Quote Reply Posted: 21/Oct/2011 at 11:44pm |
utilize - http://tinypic.com
|
|
It's not about going around trying to stir up trouble.As long as you're honest and u articulate what you believe to be true, somebody somewhere will become ur enemy whether u like it or not.Criss Jami
|
|
lordwaldemor
Groupie Joined: 06/Oct/2011 Location: brasil Posts: 51 |
Quote Reply Posted: 21/Oct/2011 at 11:30pm |
olá galera peciso de uma ajuda como fasso para postar uma foto no forum tipo asim tirei um print de um jogador me ensultando e gostaria de colocar no forum para que seje tomada alguma atitude contra ele mais não sei que programa ou site posso usar para fazer isso
|
|
Post Reply |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |